long time ago

var så jävla länge sen jag ritade senast!
och i skolan har vi haft 3 mediakurser efter varandra,
vilket betyder att vi inte ritat eller målat förhand sen februari-mars, och jag har själv ritat
kanske 3 gånger max sen dess. men det kändes bra då man fick ta pennan i hand och börja rita!
har börjat gå över till att fota istället för att rita, förr satt jag minst 10 timmar i veckan och ritade,
nu är det kanske ungefär 1 timme i månaden max..och det märks..
iallafall, har suttit och ritat vår hund i några timmar i förrgår och idag, och är hittills riktit nöjd
fast de e ganska mycket kvar.
dethär är en av dom första gångerna någonsin som jag ritar en hund, och jag har suddat
2 gånger sen jag drog första strecket på bilden, de va nytt!





Foto&Skiss : Robin


Kommentarer
Postat av: Mammamarina ;)

Nice:)

2011-10-31 @ 17:07:35
Postat av: Anonym

var går du i skola? :)

2011-11-04 @ 21:09:20
Postat av: Becca

Seriously, gå å dö! blir avonsjuk på sånthe!

2011-11-16 @ 20:08:31
URL: http://learninghowtofly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den e jättefin !

2011-12-08 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0