kamera nono

Jaa, nu ha de ju vari en ganska jättesegt dethär med uppdateringarna.. nästan
så damme flyger då man besöker.. Nåja, orsaken e iallfall att  min kamera är sönder,
den föll i betonggolv så blixten dog och skärpan försvann.Pappa har varit på resa i 3 veckor
så jag har inte alls haft möjlighet att ens låna hans kamera.
MEN MEN MEN, får kanske tillbaka den imoron! fick ett meddelande av reparatörerna att den är klar,
men jag e int säker om ja får den direkt, måst si om försäkringen täcker eller om det blir en helt
ny.. vilket int heller sku va fel.
blir int bättre när man har 1000 nya fotoideer som man bara sku vila klicka av direkt.


Nåja, iallafall, här kommer en bild som ja sku delta me i en tävling
som ja sen aldrig kom med i, blev fel på emailet jag skicka så bilden kom aldrig med.
Temat var iallfall "svenska väcker känslor"



Foto : Robin

Kommentarer
Postat av: Issis

http://loveissis.blogg.se

2011-01-19 @ 07:15:29
URL: http://loveissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0