bra där robin!

telefonen föll i golvet förra veckan och förde den på reparation dagen efter
och igår ringde dom och frågade om reparationen, låt mej citera!

reparatören - hei, soitan blablabla. (talar finska)
jag - talar du svenska? (jag trodd de va en telefonförsäljare)
rep. - nej, väldigt dålig, talar du engelska?
jag - nä. (ville fittas med henne)
rep. - okeeej... jak ringker från sonera om tin telefonen..
jag - (OH SHIT) jaa...
en stund senare
rep. - vill du ha en ny iphone eller skall vi skicka den gamla?
jag - ingen skillnad men nog kan jag väl ta en ny nog
rep. - (tyst en stund) okej, skickar den gamla tillbaka till sonera
jag - jaha? okej..

int för att de va nån skillnad, den var bara 5 månader gammal, men
av hela vårt samtal fatta hon ungefär 5 %..
varför.tänker.jag.aldrig.
sötis efter trappan <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0