...

jaa... skrev ju om min iphone här för en stund sen, dom skicka på torsdagen
att den hade kommit, så vi gick dit för att hämta den. Efter en halvtimmes väntande
så blev det vår tur. Han gick efter en låda och fråga:
han: har dom ringt eller hört av sig?
jag: dom ringde nog och fråga om ja ville ha en ny eller ha den gamla, ja sa att
ja nog kan ta en ny, men hon verka int riktit förstå..
han: Jaa, okej, nå här e den:

SÅ HADD DOM SKICKA TILLBAKA SAMMA JÄVLA SÖNDRIGA TELEFON!!!!
jag: ....?
han: dom skicka tillbaka telefonen..
jag: ja alltså ja vila nog ha den reparerad.................
han: jå ja skrev åt dom att den sku repareras men di skicka tillbaka gamla
Jag: ja nå ja vill nog ha den reparerad
han: nå vi skickar tillbaka den då...

såå nu e de bara att vänta...igen...


Kommentarer
Postat av: Miranda

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 14:58:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0