snowing in singsby

Fota ute i snön igår, hadd haft denhär iden i huvudet jättelänge men
min kamera var somsagt varit på reparation. Själva iden är ganska samma som resultatet
blev, men jag skulle ha vilja ha haft mer helkroppsbilder under vägljus, det var min huvud ide.
Till dom som int hann somna så här är mina bilder !


denhär bilden tycker jag om, den sir väldigt pohotshoppad ut men jag diggar den!


då vi såg igenom bilderna igår så märkt vi att det sir ut som hon har rymden i huvan och i bakgrunden,
så jag fortsatte på det och jag blev riktit riktit riktit nöjd med den !

Min favorit!!! blev jättenöjd med den, så ni kommer bäl säkert se denhär igen gissar jag!

 

här är alla bilder igen om det är lättar att se såhär.

Foto & Redigering : Robin
Modell : Elli


Kommentarer
Postat av: judddon

OH SO NICE <2333

2011-01-22 @ 18:38:38
Postat av: nea

blev ju jätte häftiga bilder! å no har on ju fint ögonsmink ;)

2011-01-22 @ 19:59:24
Postat av: robban

jå de blev riktit bra ! :)

2011-01-22 @ 21:12:13
URL: http://jrphotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0