respekt

fota ti en fototävling idag som jag nu har redigerat och skickat!
var med i samma tävlning förra året men min bild hade aldrig skickats (blev fel på mailet)
så jag kom aldrig med. Men iår gick det!
bilden blev som jag ville ha den, men det skulle ha gått lättare om vi skulle ha varit flera som
var med, som det var tänkt från början. Hatar nog då någon lovar att ställa upp och sen bara
kommer med dåliga ursäkter. Nåja, som tur fick jag hjälp av 3 jävlit shyssta kompisar
som orka ställa upp!

här är mitt bidrag till förra årets tävlning med
temat : finlandssvenskan i samhället


årets tävlning med temat: respekt






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan du inte visa denhär bilden utan dedär JR jrphotoblogg på? :D

2011-12-05 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0